Babeczki z budyniem

Święta już się skończyły ale nikt nie powiedział, że po świętach nie można jeść łakoci :)  Kruche babeczki z budyniem waniliowym są dobre na każdą okazję :)

ciasto:
- niecałe pół kilo mąki pszennej
-dwa żółtka
-cała margaryna
-3/4 szklanki cukru i saszetka cukru waniliowego

Nadzienie do babeczek to zwykły budyń waniliowy zrobiony według przepisu na opakowaniu.

Ze wszystkich składników zagniatamy gładkie ciasto.

Foremki na babeczki wypełniamy niezbyt grubo ciastem, następnie kładziemy do środka łyżkę budyniu. Robimy kulki z ciasta i je rozpłaszczamy w ręce tak aby przykryć takim placuszkiem foremkę ( spód babeczki ) Tak przygotowane babeczki pieczemy w piekarniku w 170 % około 20 minut.
Po upieczeniu i ostygnięciu posypujemy cukrem pudrem.










Komentarze

  1. Przywołałaś wspomnienia z dzieciństwa :)
    Babeczki, zawsze kiedy piekła je mama, uwielbiałem zjadać bez dodatków. Najlepiej mi wtedy smakowały. A z kolei budyń waniliowy to składnik, za którym przepadałem w napoleonkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, dokładnie, wspomnienia z dzieciństwa! Uwielbiałam je jak byłam mała i podziwiam za spreparowanie własnej wersji.
    Pozdrawiam ciepło
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również te babeczki kojarzą się z dzieciństwem. Piekła je moja babcia, piecze je moja mama i piekę je ja ;) A muszę przyznać, że foremek do babeczek użyłam po mojej babci ( takich starych blaszanych ) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty