Ryż z kurczakiem i paluszkami krabowymi

 Dziś poznacie nietypową paellę. Mam nadzieję, że moja wersja wam się spodoba :)

Do przygotowania paelli potrzebne będą:

-pierś z kurczaka
-papryka czerwona i żółta
-kilkanaście paluszków krabowych
-duża cebula
-sól, pieprz, curry
-ryż (ja dałam dwie torebki ryżu naturalnego ale może być biały)
-pół cytryny
-ciemny sos sojowy

Pierś z kurczaka kroimy w kawałki, doprawiamy solą, pieprzem, dodajemy niewielką ilość sosu sojowego i wyciskamy połowę cytryny. Tak przygotowanego kurczaka smażymy. W międzyczasie podsmażamy pokrojoną w kostkę cebulę i paprykę. Po podsmażeniu dodajemy warzywa do kurczaka. Mieszamy wszystko dokładnie i cały czas smażymy na małym ogniu. Na sam koniec lekko podsmażamy pokrojone w grube krążki paluszki krabowe i dodajemy do reszty. Mieszamy wszystko, doprawiamy jeszcze solą i pieprzem.

Ryż ugotowałam z solą i trzema łyżkami curry. Uzyskamy w ten sposób ładny kolor potrawy i apetyczny zapach.

Ryż mieszamy ze wszystkimi usmażonymi składnikami.











Komentarze

  1. Apetycznie :) Muszę kiedyś spróbować tych paluszków, bo nigdy nie kupowałem. Ale to dopiero po zabudowaniu kuchni, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) jeśli lubisz owoce morza i takie różne dziwolągi to na pewno będzie Ci smakować

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm, paluszki! paluszki krabowe w cieście sezamowym w pewnej kuchni chińskiej są przepyszne!
    A ta sałatka wygląda smakowicie!
    Pozdrawiam
    monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty